GRP10 olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefliyoruz. Bu nedenle, İptal ve İade Şartlarımızı aşağıda detaylı bir şekilde paylaşıyoruz.
1. İptal Koşulları
- Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse, siparişinizi iptal etmek için GRP10@destek.com ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamaz. Bu durumda, iade prosedürü devreye girecektir.
- İptal talepleri, talebin bize ulaştığı tarihten itibaren 3 iş günü içinde işlenerek, ödeme yaptığınız şekilde tarafınıza geri ödenir.
2. İade Koşulları
- Ürün Koşulları: İade edilecek ürünler, orijinal ambalajında, hasarsız, eksiksiz ve tekrar satışa uygun durumda olmalıdır.
- Süreler: Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
- Hijyen Koşulları: Hijyenik nedenlerle, kozmetik, iç giyim, gıda vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- Kusurlu Ürünler: Teslim aldığınızda hasarlı veya kusurlu olduğunu düşñdüğünüz ürünleri, durumu belgeleyen fotoğraflarıyla birlikte [E-posta Adresi] adresine bildirebilirsiniz. Kusurlu ürünler için iade kargo masrafları tarafımızca karşılanır.
3. İade Süreci
- İade talebinizi GRP10@destek.com aracılığıyla bize iletebilirsiniz.
- Onaylanan iade talepleri için size bir iade kodu ve kargo adresi sağlanacaktır.
- İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra kalite kontrol süreci uygulanır. Bu süreç genellikle 7 iş günü sürebilir.
- Onaylanan iadeler için ödemeniz, ödeme yaptığınız şekilde iade edilir. Banka havalesi veya kredi kartı iadeleri, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak ek 7-10 iş günü sürebilir.
4. İstisnalar ve Diğer Koşullar
- Kampanyalı veya indirimli ürünlerin iadesi, sadece kampanya şartlarına uygun olduğu takdirde kabul edilir.
- Cayma hakkı kapsamında olmayan dijital ürünler veya indirilen içerikler için iade kabul edilmez.